Takový vzdušný článek

7. srpna 2015 v 18:28 | Wendy Flowers |  kytičkový deníček.
Týjo, koukala jsem, že poslední můj deníčkový zápisek je z října, hrozné! Článek jsem se rozhodla pojmout fotkově - protože je to takové rychlejší, vzdušnější, a celkově je to takové příjemné koukat přímo na fotky, nebo nevím, sama mám takové články ráda, hlavně pokud jsou to fotky přímo autora článku :) Hlavní fotka je zavádějící, a v CČ ji trochu osvětlím. :D

Nevím, jestli už jsem to sem někdy psala, ale jednou z mých fobií, kterých zase není tolik, je to, že mám panickou hrůzu ze slepic a kohoutů. Vážně. Je to strašně potupné, když mě někdo vidí, při mém zbabělém útěku před slepicemi, vyvádím, jako kdyby po mě šel nějaký vrah (což vlastně jo) a.. no.. bohužel. Tato fotka vznikla, když jsem jela za kamoškami do Tábora, vylezla jsem z autobusu a .. ok. *palec nahoru no, slepice*

Táborský sweeeeg

Fotka asi jako "Mám pocit, že si někdo spletl, kde mám sedět."

S rodinou jsme jeli za příbuznými do Zruče, kde je takovýto nádherný zámek, vždy když tam jsme, mořím všechny, aby se mnou k němu šli, takže už to tam mám prošlé za každého počasí a stále se mi to tam děsivě líbí, je to tam vážně krásné. Zámek je nově upraven, opraven a zámecká zahrada je ve výborném stavu, stále opečovávaná. :))))

Abych sebe sama uvedla na pravu míru, jsem takový pasivní památkovač = to znamená, že raději trávím čas všemožně kolem zámku / hradu, než přímo na prohlídce v dané budově. Nevím proč, zase tolik mě to uvnitř nebaví. :(

Ta zelenááááá. srdce srdce srdce

Na zručském zámečku také můžete navštívit muzeum panenek.

Švihov

Hrad Kámen. Kvalitu fotky nekomentuji. Bylo takové to ošklivé počasí, kdy je vedro jako v tanku a přitom zatažená obloha - no ewww. :D

A konečně, místo mého srdce :)

Musela jsem to zakončit něčím naprosto nádherným! Nevím, zda také máte takové místo, nebo ne, ale já Červenou Lhotu naprosto, vážně naprosto zbožňuji. Pocházím kousek odtud, takže jsem zde jako dítě byla pečená-vařená, okolí znám jako vlastní boty. Jezdívali jsme sem stále a stále a mě nikdy ty stále stejné procházky tamějšími lesíky a kolem zámku neomrzely. Tohle je něco, co vás neomrzí asi nikdy. Sem se prostě stále strašně ráda vracím <3

To bude asi vše, přeji vám krásné prázdniny, plné slunce :))))))

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Gil Gil | Web | 9. srpna 2015 v 11:44 | Reagovat

A bojíš se zcela oprávněně, slepice se vyvinuly z dinosaurů xD A když je kdysi v televizi pouštěli ve zpomaleném záběru... i se zvukem... byly opravdu děsivé :DDD Fakt podobné tyranosaurovi nebo ... tomu... s drápem... nevím teď jak se jemnoval z čeho se ti ptáci vyvinuli... jo RAPTOR :D

Ten popisek u pejska mě tak rozesmál♥

♥ Fotky jsou absolutně nádherné!! Je to takové jako by jsi nás pozvala na výlet s sebou, děkujemeee :3 Moc krásné takhle se podělit o zážitky :))) Hrozně se mi líbí ty parky a jednotlivé stromy v nich, prohlížela jsem si tyto fotečky pořád dokola♥
Taky chodíme k jednomu zámku a nikdy dovnitř ale vždycky do parku :))) Tam sedíme u rybníčku... je tam nádherně a člověk si tam hrozně odpočine :))) Vevnitř by mě to tak nebavilo, já jsem na tu zeleň :3
Mailík mám rozepsaný, omlouvám se, že poslední dobou tak trvám :D Drahouš

2 Natalie Dusk Natalie Dusk | Web | 9. srpna 2015 v 14:02 | Reagovat

Já nemám moc ráda kohouty, vždycky, když jsme nějakého měli, tak po mně skákal, hajzl! :D Jé Červená Lhota, tak jsem byla tak 3 roky zpátky a bylo tam nádherně. :) Super fotky.

3 Kája Kája | Web | 9. srpna 2015 v 18:42 | Reagovat

Jéééé, Zruč! Tam mám dědu a pravidelně tam jezdíme. :) Zámek je strašně krásnej (ale já vevnitř ještě nikdy nebyla, měla bych se stydět!), sestřenka tam měla před dvěma lety svatbu. :)

4 Terezka Terezka | E-mail | Web | 27. srpna 2015 v 14:48 | Reagovat

Tak to je pecka :D Zrovna v pondělí jsem byla poprvé v Červené Lhotě! :D

5 Benji. Benji. | Web | 1. září 2015 v 19:29 | Reagovat

Já mám zase fobii z vos. Ale ne, jen tak nějakou.. vidím vouse deset metrů ode mne a už utíkám a řvu jak malá holka :D

Fotky hezké, alespoň sis užila prázdniny :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.